• Regulamin w pigułce

Regulamin sklepu internetowego Delis w pigułce

Sprzedawca

DELIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Prosta 133 D, 44-203 Rybnik
NIP 6423155397
REGON 24188871100000
KRS 0000379525

Metody dostawy

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej
  • za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • do paczkomatów InPost
  • odbiór osobisty

Kontakt ze Sprzedawcą

Adres e-mail: sklep@delis.pl
Telefon: 324242042

Odstąpienie od umowy

Co do zasady, Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 30 dni od otrzymania towaru.

Dane Konsumentów

Administratorem danych Konsumentów jest Sprzedawca. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Sklepu.

Brak prawa do odstąpienia od umowy

W niektórych przypadkach Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Przypadki te zostały wskazane w regulaminie.

Konto Konsumenta

W Sklepie można założyć konto, które umożliwia Konsumentowi dostęp do dodatkowych funkcji.

Reklamacje

W przypadku gdy towar okaże się wadliwy, Konsument może reklamować zakup w oparciu o rękojmię.

Termin realizacji zamówienia

Wskazany w Sklepie przy opisie produktu.

Opcje reklamacyjne dla Konsumenta

  • oświadczenie o obniżeniu ceny,
  • odstąpienie od umowy (tylko przy wadzie istotnej),
  • żadanie wymiany towaru na nowy,
  • żadanie usunięcia wady.

Sposoby płatności

  • przelew bankowy
  • karta płatnicza
  • za pośrednictwem platformy płatniczej
  • za pobraniem

Rozpatrzenie reklamacji

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

Termin płatności

W przypadku wyboru płatności z góry, Konsument ma 7 dni roboczych na jej dokonanie.
   



Niniejszy dokument nie jest regulaminem, a jedynie wyciągiem najważniejszych informacji z regulaminu. Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.