• Reklamacje i zwroty - sklep Delis.pl

Reklamacje


W przypadku stwierdzenia awarii towaru lub jego niezgodności z opisem prosimy o wypełnienie formularza reklamacji online dostępnego tutaj – FORMULARZ REKLAMACJI, a następnie odesłanie przesyłki.

Przesyłkę należy nadać na adres do korespondencji:

Delis sp. z o.o.
44-218 Rybnik
ul. Błażeja Stolarskiego 1

Na przesyłce prosimy nanieść napis REKLAMACJA

Po otrzymaniu zgłoszenia oraz paczki z reklamowanym towarem wysyłane jest powiadomienie o tym fakcie.

Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Podstawą reklamacji jest szczegółowe wypełnienie formularza reklamacji ze wskazaniem wady produktu.

Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacyjnego znajdą Państwo w naszym Regulaminie (P.6 Reklamacja)

Zwroty


Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy (pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy)

Konsument ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od otrzymania nabytego przedmiotu. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Sprzedający zwraca koszt produktu powiększony o koszt najtańszej przesyłki dostępnej w ofercie sprzedającego. Aby odstąpić od umowy, należy wypełnić formularz zwrotu online – KLIKNIJ

Przesyłkę należy nadać na adres do korespondencji:

Delis sp. z o.o.
44-218 Rybnik
ul. Błażeja Stolarskiego 1

W przypadku odstąpienia od umowy, sprzedający nie ponosi kosztów odesłania towaru.

W szczególnych przypadkach gdy zwracany produkt nosi znaczne ślady użytkowania możliwe jest obniżenie wartości zwrotu za towar:
Zgodnie z Art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827)
“Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.”