
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Zamówienia złożone i opłacone przed godziną 10:00 zostaną zrealizowane tego samego dnia.
- Informację o gotowości produktu do odbioru osobistego wysyłamy drogą mailową.
Jakie są godziny otwarcia sklepu?
- Nasz sklep pracuje w godzinach 8:00 – 16:00. W tym czasie realizujemy wszystkie zamówienia, prowadzimy odbiory osobiste, a także dbamy o Państwa zadowolenie odpowiadając na wszelkie pytania.
W jaki sposób mogę sprawdzić status zamówienia?
- O poszczególnych etapach zamówienia informujemy drogą mailową.
- Status zamówienia można sprawdzić także logując się na konto w naszym sklepie.
Gdzie znajduje się faktura lub paragon?
- Dokument w formie papierowej jest dołączony do przesyłki.
- W przypadku potrzeby przesłania dokumentu w formie elektronicznej prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@delis.pl
Jak poprawić błąd znajdujący się na fakturze?
- Wszelkie drobne błędy możemy poprawić na życzenie. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@delis.pl
- W tym wypadku zastosowanie ma art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT.
Czy towar widniejący w naszym sklepie jest dostępny?
- Status dostępności jest wyszczególniony na stronie produktu. Dbamy o poprawność statusu dostępności, aktualizujemy go na bieżąco.
W jaki sposób mogę zgłosić reklamację produktu?
- Prosimy o zgłoszenie wystąpienia usterki pod adresem mailowym reklamacje@delis.pl. Postaramy się o możliwe najszybsze rozwiązanie problemu.
- Konieczne będzie wypełnienie formularza reklamacji, a także odesłanie wadliwego produktu na adres naszego sklepu. Niezbędne jest nadanie przesyłki na adres naszego sklepu, nie mamy możliwości odbioru przesyłek w punktach odbioru takich jak paczkomaty.
- Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji zwracane są poniesione koszty wysyłki.
Co jest wymagane podczas składania reklamacji?
- W celu przyspieszenia procesu reklamacji prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu.
- Produkt nie musi posiadać oryginalnego opakowania, prosimy natomiast zadbać o właściwe zabezpieczenie na czas transportu.
W jaki sposób mogę zgłosić 30-dniowy zwrot towaru?
- Aby skorzystać z możliwości zwrotu konieczne jest wypełnienie formularza zwrotu towaru, a także odesłanie zwracanego produktu na adres naszego sklepu (ul. Stolarskiego 1, 44-200 Rybnik)
- Odsyłany produkt, jak i opakowanie nie mogą być uszkodzone.
Czy nasz sklep realizuje wysyłki zagraniczne?
- Tak, istnieje możliwość wysyłki na terenie krajów Unii Europejskiej. W celu ustalenia kosztu takiej wysyłki prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@delis.pl
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
- Formy płatności w naszym sklepie przedstawiają się następująco: natychmiastowe płatności DotPay, przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem.
Nie znalazłem produktu w ofercie, czy mimo to mogę go zakupić?
- Jeśli pożądany produkt nie jest widoczny w naszej ofercie prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@delis.pl. Postaramy się zweryfikować możliwości jego sprowadzenia.
Informacja o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym
- Dystrybutor zapewnia klientom nieodpłatny odbiór kompletnego zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
- Dostarczając klientom sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych Dystrybutor zapewnia nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
- Za niekompletny zużyty sprzęt uważa się sprzęt, który nie zawiera istotnych, z uwagi na przeznaczenie sprzętu do jakiego został zaprojektowany, części składowych, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych, stanowiących część sprzętu, z którego powstał zużyty sprzęt, w dniu wprowadzenia do obrotu tego sprzętu.
- Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest obowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.
- Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także w punktach zbierania zużytego sprzętu. Listę tych punktów możesz znaleźć na stronie: elektroeko.pl
- Najbliższy punkt odbioru zużytego sprzętu znajduje się w Rybniku PSZOK ul. Sportowa (dzielnica Niewiadom) tel: 797 848 337